Дизайн будь-якої складності.
Наші дизайнери підготують рекламний макет, що працює на підсвідомому рівні.
Макет візитки, листівки чи дисконтної картки завжди стильний та читабельний. Тільки чіткість, ясність, лаконічність та жодної "води".
Підготуємо макет для поліграфії або широкоформатного друку грамотно та за всіма технічними вимогами.
Логотип від нашої компанії – запам'ятається.
Фірмовий стиль та корпоративний дизайн буде строго витриманий відповідно до всіх норм та стандартів.
Наші дизайнери зроблять професійно дизайн макет листівки, макет візитки або вивіски. Ми робимо дизайн зовнішньої реклами, поліграфії, розробляємо логотипи та фірмовий стиль.
Звертайтесь до нас за безкоштовною консультацією.
З якої відстані видно шрифт.
Читання шрифту в залежності від відстані. Підбір оптимальних розмірів букв у зовнішній рекламі.
Іноді ми запитуємо: "Якого розміру зробити літери вивіски, щоб їх було видно здалеку?" або “Якого розміру зробити шрифт на білборді, щоб він читався здалеку?”.
Це дуже важливі моменти у рекламі, які, в жодному разі, не можна ігнорувати.
Припустимо, ви як замовник, хочете замовити вивіску на магазин, але до проїжджої частини чи тротуару, де ходять ваші потенційні покупці – 200 м. Якого розміру має бути вивіска?
Щоб точно визначити розмір букв і втратити читабельності шрифту, потрібно враховувати відстань від букв до читача. Ми рекомендуємо використовувати статистику, наведену в таблиці нижче. Обов'язково враховуйте колір літер – це дуже важливо, оскільки літери однакової висоти, але різного кольору читаються та сприймаються оком на різних дистанціях по-різному.
У таблиці нижче наведено статистику, з якої відстані видно шрифт.
Залежність читабельності шрифту від висоти літери, кольору та відстані до читача | |||
Висота літери, мм | Колір шрифту | ||
зелений | червоний | блакитний | |
відстань, м | |||
50 | 13 | 20 | 15 |
100 | 30 | 45 | 35 |
150 | 40 | 60 | 45 |
200 | 70 | 107 | 80 |
250 | 90 | 137 | 104 |
300 | 103 | 160 | 120 |
350 | 125 | 190 | 150 |
400 | 140 | 210 | 170 |
450 | 150 | 230 | 180 |
600 | 200 | 305 | 244 |
800 | 280 | 410 | 315 |
1000 | 345 | 534 | 400 |
Розмір шрифту з урахуванням гостроти зору читача.
Не всі люди добре бачать. У багатьох людей немає стовідсоткової гостроти і чіткості зору, тому цей фактор також обов'язково потрібно враховувати при створенні зовнішньої реклами.
Відстань до спостерігача, м | Гострота зору | ||
100% | 70% | 30% | |
Мінімальний розмір літери | |||
30 | 46 | 89 | 132 |
60 | 89 | 178 | 266 |
120 | 178 | 356 | 531 |
180 | 266 | 533 | 707 |
240 | 356 | 711 | 1064 |
300 | 444 | 889 | 1331 |
400 | 587 | 1171 | 1755 |
Що враховувати у рекламі для привернення уваги водіїв.
Відомо, що людський мозок сприймає слова цілком швидше, ніж окремі літери, тому слова чи назви у зовнішній рекламі мають бути максимально простими, інтуїтивно зрозумілими, читабельними. Їх не повинно бути багато.
Рекламу, орієнтовану на водіїв, потрібно робити такою, щоб водій, який, насамперед, дивиться на світлофори, пішоходів, що “стрибають” під машину, і при цьому його ще підрізає на швидкості інший автомобіль - встиг звернути увагу на рекламу. Зрозуміло, що в такій ситуації звичайно не один водій дивитися на рекламу не буде, але реклама може працювати на підсвідомому рівні через бічний зір.
А ще, при всьому цьому, необхідно врахувати швидкість руху автомобіля і відстань до реклами.
Нижче наведено Таблицю сприйняття інформації водієм щодо швидкості руху та відстані.
Сприйняття інформації в залежності від відстані та швидкості руху | |
Швидкість, км/год | Відстань, м |
50 | 140 |
70 | 210 |
80 | 250 |
Відстань попереднього огляду | |
Швидкість, км/ч | Відстань, м |
50 | 180 |
70 | 245 |
80 | 335 |
100 | 455 |
110 | 610 |
130 | 900 |
Вдалих вам проектів та правильних рекламних кампаній!
З повагою, Компанія VIP Reklama