Дизайн, підготовка макетів, розробка рекламних кампаній.

Дизайн будь-якої складності.

Наші дизайнери підготують рекламний макет, що працює на підсвідомому рівні.

Макет візитки, листівки чи дисконтної картки завжди стильний та читабельний. Тільки чіткість, ясність, лаконічність та жодної "води".

Підготуємо макет для поліграфії або широкоформатного друку грамотно та за всіма технічними вимогами.

Логотип від нашої компанії – запам'ятається.

Фірмовий стиль та корпоративний дизайн буде строго витриманий відповідно до всіх норм та стандартів.


Наші дизайнери зроблять професійно дизайн макет листівки, макет візитки або вивіски. Ми робимо дизайн зовнішньої реклами, поліграфії, розробляємо логотипи та фірмовий стиль.


Звертайтесь до нас за безкоштовною консультацією.

 

З якої відстані видно шрифт.

Читання шрифту в залежності від відстані. Підбір оптимальних розмірів букв у зовнішній рекламі.

Іноді ми запитуємо: "Якого розміру зробити літери вивіски, щоб їх було видно здалеку?" або “Якого розміру зробити шрифт на білборді, щоб він читався здалеку?”.

Це дуже важливі моменти у рекламі, які, в жодному разі, не можна ігнорувати.

Припустимо, ви як замовник, хочете замовити вивіску на магазин, але до проїжджої частини чи тротуару, де ходять ваші потенційні покупці – 200 м. Якого розміру має бути вивіска?

Щоб точно визначити розмір букв і втратити читабельності шрифту, потрібно враховувати відстань від букв до читача. Ми рекомендуємо використовувати статистику, наведену в таблиці нижче. Обов'язково враховуйте колір літер – це дуже важливо, оскільки літери однакової висоти, але різного кольору читаються та сприймаються оком на різних дистанціях по-різному.

У таблиці нижче наведено статистику, з якої відстані видно шрифт.

 

Залежність читабельності шрифту від висоти літери, кольору та відстані до читача
Висота літери, мм Колір шрифту
зелений червоний блакитний
відстань, м
50 13 20 15
100 30 45 35
150 40 60 45
200 70 107 80
250 90 137 104
300 103 160 120
350 125 190 150
400 140 210 170
450 150 230 180
600 200 305 244
800 280 410 315
1000 345 534 400

 

 

Розмір шрифту з урахуванням гостроти зору читача.

Не всі люди добре бачать. У багатьох людей немає стовідсоткової гостроти і чіткості зору, тому цей фактор також обов'язково потрібно враховувати при створенні зовнішньої реклами.

Відстань до спостерігача, м Гострота зору
100% 70% 30%
Мінімальний розмір літери
30 46 89 132
60 89 178 266
120 178 356 531
180 266 533 707
240 356 711 1064
300 444 889 1331
400 587 1171 1755

 

 

Що враховувати у рекламі для привернення уваги водіїв.

Відомо, що людський мозок сприймає слова цілком швидше, ніж окремі літери, тому слова чи назви у зовнішній рекламі мають бути максимально простими, інтуїтивно зрозумілими, читабельними. Їх не повинно бути багато.

Рекламу, орієнтовану на водіїв, потрібно робити такою, щоб водій, який, насамперед, дивиться на світлофори, пішоходів, що “стрибають” під машину, і при цьому його ще підрізає на швидкості інший автомобіль - встиг звернути увагу на рекламу. Зрозуміло, що в такій ситуації звичайно не один водій дивитися на рекламу не буде, але реклама може працювати на підсвідомому рівні через бічний зір.

А ще, при всьому цьому, необхідно врахувати швидкість руху автомобіля і відстань до реклами.

Нижче наведено Таблицю сприйняття інформації водієм щодо швидкості руху та відстані.

Сприйняття інформації в залежності від відстані та швидкості руху
Швидкість, км/год Відстань, м
50 140
70 210
80 250

 

Відстань попереднього огляду
Швидкість, км/ч Відстань, м
50 180
70 245
80 335
100 455
110 610
130 900

Вдалих вам проектів та правильних рекламних кампаній!

З повагою, Компанія VIP Reklama